התקשרו עכשיו: 077-9966988

ארנון ליבשטיין

ארנון ליבשטיין

מנהל פעילות QLeader בקונסיסט

QLeader – מערכת זימון וניהול התורים והמפגשים של קונסיסט עלתה לאוויר במרכז המבקרים של חברת החשמל ומספקת תיאום סיורים דיגיטלי, יעיל וחכם

קונסיסט העלתה לאוויר מערכת מתקדמת מבוססת QLeader לניהול ותיאום סיורים במרכז המבקרים של חברת החשמל. המערכת הדיגיטלית, שנבנתה בשיתוף פעולה עם צוותי החברה, מאפשרת לראשונה תהליך מלא, חכם ואוטומטי של תיאום סיורים – הן לקהל הפנימי והן לקהל הלקוחות, כולל קבוצות חינוכיות, מבקרים מקצועיים ואורחי VIP.

המערכת כוללת טופס דינמי שמתעדכן לפי סוג הסיור ומציג בזמן אמת את הסלוטים הזמינים. בנוסף, היא כוללת סנכרון מובנה ליומן הארגוני של Office 365, כך שכל הזמנה נכנסת מיידית ליומן הרלוונטי, מה שחוסך זמן ומונע כפילויות.

הפתרון גם כולל הפקת דוחות ניהוליים מותאמים אישית לפי סוגי סיורים, מדריכים, עונות ועוד – והוא נבנה מראש עם אפשרות הרחבה לטופס חיצוני שישמש בקרוב גם את הלקוחות לתיאום עצמאי של סיורים אונליין.

QLEADER מציעה פתרון כולל לניהול תורים, משימות וזרימות עבודה מורכבות – ועכשיו גם לניהול סיורים במרכזים מבוקשים כמו זה של חברת החשמל.

אריאל סהר, סמנכ”ל הדיגיטל בקונסיסט:
“הפתרון של QLeader משלים את סוויטת פתרונות הדיגיטל שקונסיסט מספקת לארגונים, הכוללת בין היתר בוטים מבוססי AI לשירות ומכירות מסביב לשעון, מערכות תקשורת אומניצ’אנל, טפסים דיגיטליים לניהול תהליכי החתמת לקוחות מרחוק, פתרונות לניהול ידע ומערכות CRM חכמות. השילוב הזה מאפשר לנו להציע ללקוחותינו ONE STOP SHOP לכלל הצרכים הדיגיטליים של ארגונים המספקים שירות לקהל הרחב, תחת קורת גג אחת.”


למה QLeader משנה את חוויית המבקר?

ניהול ותיאום סיורים או מפגשים באירועים מרכזיים הוא אתגר אמיתי – במיוחד כשמדובר בקהל גדול ומגוון. תורים ארוכים, כפילויות בתיאום, ועומס על הצוות עלולים לפגוע באופן ישיר בחוויית המבקר. QLeader, עם ניהול תורים חכם, תורים וירטואליים, ועדכונים בזמן אמת – מאפשרת למבקרים להמשיך בשגרת הביקור עד לרגע שבו מגיע תורם, מבלי לבזבז זמן בעמידה פיזית.

המערכת תומכת גם בכניסה קלה דרך קוד QR, הודעת טקסט או קיוסקים, עם חיזוי זמני המתנה המבוסס על בינה מלאכותית. כך היא מקצרת משמעותית את זמני ההמתנה, מונעת עומסים ומבטיחה זרימת מבקרים חלקה לאורך כל היום.

יתרון משמעותי נוסף הוא היכולת לנתח נתונים בזמן אמת – לקבל תמונה מלאה על קיבולת, זרימת קהל ושיעור ההשתתפות בסיורים. המידע הזה מאפשר למארגנים לבצע התאמות מיידיות, וגם להשתמש בנתונים לאחר האירוע לצורך קמפיינים שיווקיים, משוב ושיפור עתידי.

בסופו של דבר, QLeader לא רק מנהלת תורים – היא משדרגת את חוויית הביקור, מייעלת את תהליך האירוח, ומספקת לארגון כלי עבודה מתקדם שמשלב ניהול תורים, ניהול מפגשים וניתוח ביצועים במערכת אחת..