התקשרו עכשיו: 077-9966988

ארנון ליבשטיין

ארנון ליבשטיין

מנהל פעילות QLeader בקונסיסט

כיצד המערכת לזימון תורים / לניהול תורים ומפגשים QLeader אפשרה לאלפי סטודנטים לקבל מידע והכוונה ביעילות ובמהירות ביום הסטודנט באוניברסיטת בן-גוריון

QLeader היא מערכת חכמה לזימון וניהול של מפגשים ותורים בצורה יעילה ומקצועית. המערכת מספקת כלים לארגון מדויק של מועדי הפגישות, התורים והמשאבים הנדרשים להם.

לאחרונה, במסגרת יום פתוח באוניברסיטת בן-גוריון, אפשרה QLeader לאלפי המתעניינים שהגיעו ליום הפתוח, לתאם באופן מיידי תור לייעוץ עם אחד מעשרות יועצי הלימודים של המוסד. המבקרים סרקו קוד QR אשר הודפס על-גבי שלטים באזורי האוניברסיטה, ומערכת QLeader תיאמה את אלפי המפגשים בצורה יעילה, כשלכל אחד מהמתעניינים הוקצה יועץ אקדמי הרלוונטי לתחומו, בזמן שמתאים לו, ללא המתנה וללא תהליך מורכב של קביעת תור.

בנוסף סיפקה QLeader סט כלים לניהול ולמעקב אחר התורים והמפגשים, באופן שאפשר להבטיח את זמינותם של יועצי הלימודים, המבקרים יכלו להתעדכן בכל רגע נתון בנוגע למיקומם בתור והשעה המדוייקת של הפגישה וקיבלו תזכורת והתראות לקראת המפגש.

ארנון ליבשטין, מנהל פעילות QLeader בקונסיסט, מסר כי “היישום של QLeader הוביל לתוצאות מרשימות ביותר – המערכת אפשרה זרימה חלקה ויעילה של אלפי המבקרים תוך מתן חווית שירות מצוינת. הסטודנטים הפוטנציאלים יכלו בקלות לקבוע תור דרך סריקת קוד QR, וקיבלו הודעות תזכורת עם פרטי המפגש. בזכות המערכת, הצלחנו למנוע תורים ארוכים והמתנה מיותרת, והיועצים יכלו להתמקד במתן מידע מקיף ומועיל לכל מבקר.”

תודה לכל הצוות באוניברסיטת בן גוריון על הארגון הנהדר של היום הפתוח ועל שיתוף הפעולה!