התקשרו עכשיו: 077-9966988

ארנון ליבשטיין

ארנון ליבשטיין

מנהל פעילות QLeader בקונסיסט

החשיבות של מערכת לזימון וניהול תורים באירועים רבי משתתפים

חוויית המשתתפים באירועים מהווה כמובן מרכיב מכריע בהצלחת אירועים. וכידוע, לא משנה כמה מאמץ ומשאבים הושקעו בשיווק ובקידום של האירוע ובאירוע עצמו, תורים ארוכים הם אחד האתגרים המרכזיים שיכולים להרוס למשתתפים את החוויה כולה.

מערכת לזימון וניהול תורים דוגמת QLeader מספקת מענה טכנולוגי שבכוחו לארגן ביעילות את התורים והמפגשים ולמקסם את החוויה עבור המשתתפים. QLeader מאפשרת לכם ליישם פתרון מתקדם לניהול אוטומטי של התורים, לקצר ולמעשה לבטל לחלוטין, את זמן ההמתנה.

ניהול תורים באירועים עם QLeader – איך זה עובד?

עם מערכת זימון וניהול התורים QLeaer ניתן להציע למשתתפים באירועים את היתרונות של תור וירטואלי – תור שלמעשה קיים רק ביישום. במקום להצטרך להמתין בתור, המשתתפים יכולים להירשם דרך הטלפון הנייד, לסרוק קוד QR או לקבוע מועד לפגישה או לייעוץ במגוון דרכים, ולהמשיך בעיסוקם כרגיל בזמן שהם מתקדמים בתור הוירטואלי. QLeader גם יכולה לאפשר להם לנצל את הזמן לפעילויות נוספות באירוע, ובכך להגדיל את החשיפה לתכנים השונים שאתם, המארגנים, יכולים לארגן עבורם.

יתרונות המערכת לאירועים

בין אם מדובר באירוע במוסד אקדמי או בכל ארגון אחר, תורים ארוכים מהווים מכשול משמעותי למשתתפים. הם רוצים לנצל את כל זמנם כפי שהם מעדיפים, ולא לבזבז זמן בעמידה בתורים. גם זמן המתנה קצר יכול לקלקל את החוויה ולהשפיע על רמת שביעות הרצון, דבר שכולנו התנסנו בו.

מערכת תורים וירטואלית כמו QLeader היא קלה מאוד להגדרה ולהפעלה והיא מספקת מגוון תכונות שמייעלות את ניהול האירוע כולו, כולל:

  • ביטול תורים ארוכים באמצעות תורים וירטואליים
  • קיצור אוטומטי של זמני המתנה בעזרת מודלים מתקדמים לחיזוי המתנה המבוססים על בינה מלאכותית
  • אפשרות להצטרפות לתור דרך קוד QR, הודעת טקסט או קיוסקים
  • תקשורת דו-כיוונית עם המשתתפים באמצעות הודעות טקסט או דוא”ל
  • מדידת קיבולת קהל
  • ניתוח נתונים מתקדם בזמן אמת

איך להפעיל QLeader לזימון וניהול תורים באירוע שלכם

כדי להבטיח שהמערכת תהיה יעילה ביום האירוע, מומלץ למפות את כל המקומות באירוע שבהם ייתכנו תורים ולהגדיר עבורם תורים וירטואליים נפרדים. כמו כן, יש לשקול פרמטרים נוספים כגון תוכנית המקום, תוכנית הבריאות והבטיחות, תזמון התנועה והנתונים, וזמינות רשת האינטרנט וה-WiFi במקום.

בנוסף, יש לוודא שהמערכת מאפשרת למשתתפים להצטרף בקלות לתור ולקבל עדכונים. המערכת אמורה לכלול אפשרות לתקשורת דו-כיוונית עם המשתתפים, כך שתוכלו לעדכן אותם בכל מידע חשוב בזמן אמת ולנהל את התורים ביעילות.

ניצול המידע לאחר האירוע

החוויה של המשתתפים לא מסתיימת בסיום האירוע. באמצעות המידע שנאסף מ-QLeader ניתן ליצור קמפיינים שיווקיים עתידיים מותאמים אישית על סמך הפעולות וההתנהגויות של המשתתפים באירוע. כמו כן, ניתן לשלוח הודעות תודה לאחר האירוע ולהזמין את המשתתפים לספק משוב ולשתף חוויות.

סיכום

הטמעת מערכת לזימון וניהול תורים דוגמת QLeader באירועים מספקת לא רק הקלה בעומס התורים וביטולם לחלוטין, אלא גם דרך לשפר את החוויה הכוללת של המשתתפים ולהשיג שביעות רצון גבוהה יותר. הפתרון מאפשר ניהול חכם ויעיל של זרימת המשתתפים, משפר את יעילות האירוע כולו ומספק לכם כלי שיווקי רב-עוצמה לעתיד.