התקשרו עכשיו: 077-9966988

ארנון ליבשטיין

ארנון ליבשטיין

מנהל פעילות QLeader בקונסיסט

גם רשת האופטיקה הותיקה ‘אופטיקה כהן’ בחרה במערכת זימון וניהול התורים והיומנים QLeader

רשת האופטיקה הותיקה ‘אופטיקה כהן’ בחרה במערכת הזימון והתורים והיומנים QLeader כדי לאפשר ללקוחות לזמן מועד לבדיקת ראיה ולמפגש עם אופטומטריסט – באופן הכי יעיל ונוח שאפשר!

אופטיקה כהן היא רשת האופטיקה המובילה בצפון משנת 1964 ומפעילה 4 סניפים עם שירות מקצועי ואישי ביותר. הרשת מתחדשת וממשיכה להעניק ללקוחותיה את השירות המקצועי ביותר תוך כדי שמירה על יחס אישי ומשפחתי. בהתאם לכך, הרשת בחרה במערכת זימון וניהול התורים המובילה QLeader כדי לאפשר ללקוחות לזמן תור לבדיקת ראייה ולמפגש עם אופטומטריסט בדרך הנוחה והידידותיות ביותר – הן באמצעות הסמארטפון והן באמצעות הדסקטופ.

“מערכת QLeader היא סופר נוחה לשימוש ומספקת ללקוחות שלנו חווית שירות מעולה,” אומר עוזי כהן, מבעלי הרשת. “היא עשתה לנו סדר בכל הנושא של ניהול היומן, ויש היענות גבוהה מאוד להודעות שאנחנו שולחים ללקוחות. הלקוחות גם לא צריכים לבזבז זמן בזימון תור ובהמתנה למפגש באחת מארבע החנויות, כיוון שהמערכת מטפלת בכל נושא הזימון והניהול של המפגשים בדרך הנוחה והידידותית ביותר. הלקוחות קובעים מועד לבדיקה או למפגש עם אופטומטריסט ישירות מהסמארטפון או מהמחשב – ומאותו רגע ואילך הם מקבלים תזכורות שוטפות, מה שמבטיח אחוז גבוה מאוד של מגיעים. אנחנו גם שולחים מסרים לציבור הלקוחות במייל ובאמצעות הודעות וואטסאפ מסוגננות, וההיענות היא מאוד גבוהה.

מאז שהתחלנו להשתמש במערכת, היומנים שלנו מלאים, ושביעות רצון הלקוחות וחווית הלקוחות היא מצויינת. לצד הטכנולוגיה, גם השירות של צוות QLeader הוא מקצועי ואישי ביותר, וכל בקשה מקבל מענה מקיף ומדוייק.”

תודה רבה, עוזי כהן, על שיתוף סיפור הלקוח! קונסיסט ו-QLeader גאים להיות חלק מהפעילות המרשימה רבת השנים שלכם!